Din beställnings fem steg

Om du har minst en produkt i din varukorg, kan du gå till kassan. Du måste slutföra följande steg för att vi ska kunna skicka beställningen till dig. Om du skulle ha problem med din beställning och har frågor som inte besvaras via “Hjälp”, är du välkommen att kontakta vårt serviceteam.



Steg 1: Adressen

Vid beställningsprocessens första steg kan du välja leveransadress samt faktureringsadress. Om du har registrerat flera adresser på ditt konto, kan du välja mellan dessa. Om du ännu inte har registrerat den adress som du vill skicka leveransen till, eller om vill du skicka till en annan adress, kan du ange ytterligare en ny adress i inmatningsfältet längre ned. Faktureringsadressen kan vid behov avvika från leveransadressen.


Steg 2: Leveranssätt

Nu kan du välja hur paketet ska skickas. Du kan välja mellan följande leveranssätt:

  • Försäkrad kvalitetsleverans via Postnord

Var vänlig och beakta leveransvillkoren och leveranskostnaderna.


Steg 3: Betalningssätt

Vid det tredje steget ska du välja betalningssätt. Här ser du de olika betalningssätten. Betalning via faktura kan dock ske enbart efter en systemprövning via Klarna med positivt resultat.


Steg 4: Sammanfattning och bekräftelse

Steg 4 ger en överblick över beställningen. Här visas alla val som har gjorts igen, och du har möjlighet att göra ändringar.
Vid behov kan ett meddelande läggas till vid beställningen. Om alla uppgifter stämmer, kan beställningen skickas genom att de Allmänna affärsvillkoren accepteras. Vid denna tidpunkt är det fortfarande möjligt att avbryta beställningen.


Steg 5: Slutför beställningen

I och med att beställningen skickas överförs den till oss.